Newspaper

Har tittat klart på filmen.
Den är underbar. Tjuter alltid lika mycket i slutet, även denna gång!

Känner att det har blivit lite väl mycket bloggning idag men så är det vissa dagar. Speciellt när jag är rastlös.
Men det är fortfarande min blogg och jag skriver här hur mycket jag vill :))

Imorgon får jag se om jag följer med in till staden.
Familjen ska in dit och säkert alla andra linköpingsbor också.
Teven lockar faktiskt lite imorgon. De visar massor bra julfilmer.
Om jag ska titta på teven så ska jag allafall ut och gå en promenad på dagen så jag kan få se lite folk!

När mamma kom hem från jobbet idag så hade hon köpt en tidning till mig på stan.
Hon brukar köpa tidning till mig när jag är sjukis.
Så nu ska jag bädda ner mig i sängen och läsa den sen hoppas på att jag kan sova.

Längtar till massor saker just nu:

söndag, träffa Stefan
Tisdag, går på jullov
Fredag, julafton
Lördag, utgång.. Tror jag?!
nästa helg, träffa pappa och de om jag inte ska dit på julafton
28 december, åker till Stockholm
31, nyår
veckan efter nyår, TRÄNA hela långa veckan!
vecka 3, praktik!

Jag längtar till massor saker!
Kommer bli underbart med ett nytt år.
Hela mitt liv kommer förändras nästa år.
Nästa sommar tar jag studenten. Sen är jag vuxen på riktigt.
Eller ja vissa säger att man bli vuxen när man är 20 och blablabla..
Men jag går inte i skolan då utan måste jobba. Måste stå på mina egna ben helt själv och jobba.
Kommer söka boende nästa höst förhoppningsvis.

Längtar till 2011!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0