Rastlös

Jag borde inte fixa och trixa som jag gör.
Men är sjukt rastlös här hemma. Det är tråkigt hemma och vara sjuk.
Vill till skolan, vill iväg och träffa folk!
Det enda man gör är titta på teven och film. BLÄ!

Nu städar jag rummet lite. Eller mycket.
Jag plockar bort allt skit här inne. Ser ut som ett bombnedslag!
Har städat iordning i garderoben också. Bytt plats på allting. Men nu är det ordning och fint igen.

Ikväll lovar jag att ta det lugnt.
Det blir en slappis kväll hemma framför teven.
De visar Dagboken jag sökte dig och fann mitt hjärta på tv4+ 18.55 - 21.30 så den ska jag titta på.
Tillsammans med fiskarens vän.
Äckliga, starka men bra.
Hjälper lite allafall!

   +

Min fredagskväll det där! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0