Saturday

Så har den här dagen gått också.
Jag har varit i köket hela dagen. Bakat julgodis.
Först gjorde jag dumlemuffins, nej inte till julen utan för att jag var så himla sugen på att göra något med muffins! Sen blev det rocky road, underbart gott!
Av de blev det över både marsamellows och smält choklad så jag gjorde marsamellows med smält choklad på. Lägger in ett kort sen eller imorgon. Blev jättecoolt :)

Sen skulle jag göra vit fudge. Den blev jättegod men stelnade inte som den skulle och allt fastnade på pappret. Så det fick jag slänga, ska göra nytt någon annan dag för den var verkligen underbart god.

Gjorde lite situps, armhävningar och benböj där nere förut. Mådde dåligt över att jag inte gick och tränade och efter jag hade smakat smeten. Men bättre det än ingenting!
Har nyss kommit ut ur en dusch. Tänkte platta håret och sminka mig också men det orkar jag inte. Stefan kommer sen och vi ska bara vara hemma så känns lite onödigt.

Nu ska jag laga mat. Varm smörgåstårta blir det. Ni vet som jag la in receptet på för ett tag sen.
Har inte misslyckats en enda gång så därför ska det inte gå fel idag heller. Stefan hittar alltid något fel på min mat därför ska jag göra det här så det ska bli riktigt gott.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0