Skulle sitta perfekt med en utgång nu!

Gissa hur sugen jag är på en utgång i helgen då?
Men som sagt är ju sjuk, eller nej jag är inte sjuk. Bara dödsförkyld!
Det skulle sitta perfekt med krogen nu. Bara skita i allt!

Längtar också sjukt mycket att träna. Vill upp till F&S och träna så man knappt kan gå ut där i från sen.
Ah på söndag tror jag det blir. Alla fall lite :)
Vart sjukt pepp när jag fick reda på att mitt gymkort håller till 24/2.
Skönt för då behöver jag inte slösa pengar på ett nytt än..

Men nae, jag ska väl bara vara isolerad i mitt rum med fiskarens vän.
Kom på att jag har marsomellows hemma.
Så det blir varm obóy med marsomellows ikväll. Det är ju gott!
Men inte godare än en drink på krogen.

Åh :( !!!!

Stefan jobbar också. Det har han gjort hela veckan. Två nätter kvar.
Sen kan jag äntligen träffa honom. Har bara pratat med varandra en gång denna vecka. Och då har vi bara sagt godnatt. Hatar såna veckor vi går om varandra. Ska bli skönt att ta studenten för då kan han allt få jobba natt om han vill för det kan jag med göra då. Nu är allt skit :(
Läntar tills söndag <3



Jag och min älskade lillebror! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0