Träning

Väntar på att idol ska börja. Så jag tittar på böda camping så länge.
Alltså fan vilket folk det finns. En del är helt okej och en del är sjuka i huvudet ju!

Mamma är på julbord så jag och Lars är ensamma hemma. Har ätit mat och så.
Potatis, kött och sås och en jättegod sallad..

Var ju iväg och jobbade en stund förut idag.
Gick ganska fort faktiskt. Hoppas jag får pengarna snart!
När jag kom hem bytte jag om ganska fort och stack iväg till gymmet.
Var bara där i 50 min idag. Har tränat varje dag i 4 dagar nu.
Skaplig träningsvärk om man säger så. Men nu har jag kommit in i att det är skönt att träna. Inte lika jobbigt längre. Därför tar jag mig en tur dit imorgon också. Även på söndag!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0