Hela året

Skulle vilja åka iväg ett tag. Utomlands en vecka nu skulle sitta perfekt.
3 veckor kvar av skolan. Tre veckor kvar!!!
Hur orkar man liksom?

Jag vill åka iväg. Komma tillbaka någongång.
Vill att det ska bli nyår snart så det bli ett nytt år.
För nästa år ska bli så jäkla mycket bättre än det här.
Massor saker händer då och det kommer bli så jäkla skönt.

För det här året har verkligen varit upp och ner.

Året började väl bra.
Sen kommer första saken som hände.
I april köpte vi en lägenhet. Jättekul verkligen, allt jag önskade var att bo inne i stan.

Andra saken som hände. Allting med alla kompisar. Hela min vardag ändrades. Både till det positiva och det negativa.

Tredje saken som hände. Pappa flyttade i från mitt barndomshem, i det hus som jag var född och uppvuxen i. (Ja jag har redan berättat om min separationsångest till hus). 

Fjärde saken som hände. Vi flyttade i början av Augusti. Vem kunde tro i februari att jag skulle bo i stan till slutet av sommaren?

Femte saken som hände, började skolan och hela klassen var fortfarande upp och ner. Trodde det skulle bättra sig med ett sommarlov men icke sa nicke.

Sjätte saken som hände, Stefan flyttar till egen lägenhet.

Sjunde saken som hände, jag fyllde arton. det kändes som en evighet innan jag skulle göra det sen helt plötsligt gjorde jag det?!.

Åttonde saken som hände, Helt sjukt med kompisar igen. Men orkar inte med det så bryr mig inte längre. Folk får tycka som de vill.


8 saker på ett år. Både bra och dåliga saker. Men det känns som det ändå har varit mest nedgångar.
Hoppas på ett bättre 2011!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0