11 Januari 2010

Haaajllooo!
Har blivit lite dålig uppdatering på sistånde men det får ni allt ta för jag har inte tid och orkar inte!
Måndag igen vilket innebär skola. Sjukt slapp dag måste jag säga. Först göra klart matspjälkningen som jag och Kim är så fantastiskt duktiga på så vi var redan klara. Sen på MSK var läraren sjuk så vi skulle göra lite frågor om Kultur och omskärelse, hahahaha fyfan vilka jäkla frågor! Sjukt äckligt är det.
Men vi gjorde det och fick gå sen så jag hann med 2 bussen istället för 3.

Var snäll och bakade en god ananaspaj när jag kom hem, Mycket gott!
Sen färgade jag håret med hårfärgen jag köpte innan skolan idag. Samma färg som innan så det syns nästan ingen skillnad men det gör inget :)
En ansiktsmask åkte på också, Sitter och väntar på att klockan ska bli 8 så att Familjen anorlunda ska börja sen Spårlöst!

Min kära man är kvar här hemma också vilket är underbart. vill aldrig att han ska åka här i från!
Imorgon ska mamma pappa och jag på Handledarutbildning till körkort hela kvällen så blir nog inte så mycket bloggande då.
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0