20 Januari 2010

Heeej döh!

Var dyngs trött när klockan ringde imorse! Trodde fortfarande det var natt så jag somnade om 5 min extra..
Kom tillslut upp och till skolan också för den delen.
Hade prov första lektionen, Fick VG! Ganska stolt då eftersom jag inte kunde så mycket när jag åkte in till skolan imorse sen kunde jag massor när vi väl satte igång..

Slutade vid halv 2 så drog mig in mot stan och köpte ett mobil kort sen tog bussen hem!
Somnade på Stefans bröst förut när vi låg och kollade på tv. Det är tammefan det bästa som finns :)
Och nu ligger han och sover här i sängen så ska krypa ner hos killen snart eftersom jag har dunder ont i huvudet, nacken värker och jag fryser som ett litet piggsvin..
Bada kanske, ja!

Kommer hem sent imorgon eftersom jag ska på boxningen med Kim vid 5!
Vi kommer bli så duktiga så och slå ner varenda kotte :D
Stefan åker hem imorgon. Tomt kommer det bli. Han har ju vart här så länge nu, Vill inte vara själv :(
Puss




Toker :) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0