22 Januari 2010

Hejsan hoppsan KarlssoN!

Så var det Fredag äntligen!
Sovmorgon och allt, Tog alltså bussen vid 8.23 till staden och tänkte slinka in på Mc och köpa en kaffe då jag fick någon rabattgrej häromdagen så man får en macka också!
Smart och bra tänkte jag eftersom skolans blir mycket dyrare annars. Kommer dit och mackjävlarna är slut :(

Fick gå tillbaka till skolan o köpa frukost där istället sen upp på lektionen. Naturkunskap i 2 timmar så vi labbade och grjer, skit kul tycker jag allt att det är medans alla andra bara suckar och inte vill. Rebecca gillar naturkunskap helt enkelt!

Tog bussen hem vid 2 eftersom jag inte har något Iv-val just nu ;)
Stefan åkte hem vid halv 5 ungefär och..
Nu är det helt tomt, hur ska jag kunna somna inatt då. Åhh en vecka tills jag får träffa killen igen :( !
Kan vara lite mer aktiv på bloggen nu när han har åkt hem allafall!

Ska äta mat med mamma snart sen mysa mig ner i soffan framför tvn hela kvällen.
Fårse vad som händer resten av denna helg?

/ Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0