24 Januari 2010

Vaknade ganska skapligt idag ändå. Klockan 9!
Käkade ändå inte frukost förns vid halv 11 för väntade på mammsen som låg och sov.
Har hunnit med lite sen dess. Har brödet på jäsning men ska in i ugnen straxt, Har även duschat och fönat håret.
SKa upp och göra mig iordning mer snart, platta håret måla ögon och dra på mig lite andra kläder. Sen rullar bilen in mot staden idag också.
Bio hela eftermiddagen! Kommer bli skoj.

Längtar tills imorgon. Underbara älskade måndag säger jag bara!
Först sovmorgon till halv 1 sen ska jag till Jessica och mina favoritbarn och mysa på eftermiddagen sen ska mamma och jag på Hockey på kvällen. Kommer bli kanon :)

Nu ska brödet in i ugnen!
Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0