26 Januari 2010

Hej där.

Sitter här och är trött som tusan efter denna dag!
Gick upp vid halv 7 som vanligt och gjorde allt som jag gör på morgonen och 7.15 satt jag i bilen påväg in till skolan.. Hade 3 timmars hål idag så jag och Kimberly gick hem till henne, Rondik kom även lite senare och gjorde oss sällskap! Vart allt från Råttletande till lyssna på sjukt gamla skivor..

Runt 3 drog jag mig ner till skolan eftersom dom andra nötterna skulle på olika möten. Kul att jag är så bra så slipper allt som heter möten :))
Hade idrott sista sen stack jag ner till boxningen och mötte de andra två igen sen satte vi igång!
Boxades i ringen idag, höhö det ni ;)

Har precis ätit lite soppa och semla med mamma. Bra skit sådär efter träningen!
Nae får ta och träna bort det imorgon..
Ska plugga lite naturkunskap nu sen kolla på house klockan 9!  Efter ska jag tacka för mig och gå och lägga mig för jag somnar snart.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0