28 Januari 2010

Hojsan :)

Kom hem sent idag också. Klockan 7 ungefär, Blev att hoppa in i duschen och sen äta..

Har varit en ganska slapp dag idag med,
Skolan först då vi hade social Omsorg och gick igenom lite nytt som kommer på provet sen hade vi Svenska då vi bara fortsatte kolla på filmen, Så skönt!
Sen hål timma i förbannat 3 timmar!
JAG HATAR DET.

så stack hem med Kim till henne, Dit kom det några gubbar och instalerade nytt kylskåp och sånt.. Sen tillbaka till skolan igen för att ha Org. & Ledarskap då gjorde vi bara något konstigt test..
Stressade senare ner till Träningen för att spendera min eftermiddag där. Boxade med Rondik idag för Kimmsan skulle inte vara med, Flickan är ju säkert 1,10 lång och väger 20 kg :o
nae men nästan, Vågade ju inte slå henne ju.

Ska plugga lite Naturkunskap nu sen leta fram min gamla matte bok och Medicinbok för att kunna låna Svenska böckerna jag behöver ha till mitt arbete. Jäkla kärringar att spärra mitt kort JÄMT!
Så ska väl låna dom där fula böckerna och göra arbetet som jag ska lämna in nästa vecka :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0