31 Januari 2010

Hej igen!

Kom hem idag efter att jag har varit hos Stefan hela helgen.
Har haft jättemysigt <3 !
Tycker att helgerna går alldeles för fort och vardagarna går alldeles för för sakta..
Vi har kollat på film, kollat på film och åter kollat på film. Nae men mycket film vart det. Och massor med mys!
Nu kommer det dröja två veckor innan jag får träffa killen igen. Alltså TVÅ hela veckor, det är för mycket :(

Har blivit förkyld också, och då menar jag väldigt förkyld.
Ont i halsen och öronen, Huvudet och fryser. Hoppas inte att Febern kommer och besöker mig inatt.
Mår skit i hela kroppen så det första jag gjorde när jag kom hem var att ta mig ett varmt skönt bad!

Ska kolla på blåsningen ikväll och I en annan del av köping!
Sovmorgon imorgon till 12.40!
Vissa har det bra ibland!! :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0