6 Januari 2010

Sista dagen på lovet. Jäkla skit att det inte är längre!!
Jag orkar verkligeni inte komma tillbaka till skolan, vill verkligen inte!
SÅ TRÅKIGT!!!!!!!

Båda toaletterna har fusit sönder i rören så det går inte spola här hemma vilket betyder att man inte kan gå på toan! Eller jo man får hälla i en hink med vatten efter så det bli som att man spolar eftersom då åker allt ner :)
Men kul då :O !

Jag hatar vinter, det bara förstör, allt!
Om jag skulle få bestämma så skulle det vart sommar året runt. Just därför jag ska bo utomlands när jag blir stor. Så det så :)

Ska stänga av datorn snart för batteriet dör. Skriver mer imorgon kväll!
Pussen




Såhär ska jag bo när jag blir stor. Det har Stefan lovat mig!
Höhö ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0