9 Januari 2010

Oj då såg att jag inte har skrivit på några dagar. Jag har inte haft på min dator så har därför inte kunnat skriva..
Men vad ska jag säga, inte så mycket som har hänt. Skolan har börjat och det har sakta men säkert börjat bli som vanligt igen. Alltid lika tråkigt och jobbigt att börja skolan efter att ha haft lov men ändå skönt på något sätt att allt bli som vanligt igen med rutiner och sånt..

Stefan är fortfarande kvar hemma hos mig och vet inte när han ska hem. men för mig gör det verkligen ingenting att han är kvar här, tvärtom.. Rebecca gillart :) !

Ska kolla klart på Eva & Adam nu sen får jag se vad som händer.
Blir väl bara att kolla på tvn ikväll med S!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0