Blä!

Jäkla skit mår sämre nu!
Kollade febern förut och då var den på 37,7..
Alltså snälla gode gud gör så jag inte blir sjuk!

Har sjukt ont i halsen, öronen och huvudet nu..
Ligger under mina två täcken i sängen. Fullt påklädd och fryser lite smått.
Jag orkar inte bli sjukt nu, helt fel tidpunkt också!
Mår lite illa också. Hoppas inte på att vinterkräksjukan börjar smyga sig fram!
Det skulle vara dödens död

Kollar lite på Wallander på tvn men ska nog sova snart.
Tror det blir skola imorgon om jag inte känner mig sämre, Är ju bara en lektion så känns ovärt att åka in på den om jag mår som en påse skit men samtidigt känner jag att amen det är ju bara en lektion så det blir ju inte så jobbigt..

Jaja vi fårse helt enkelt imorgon!
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0