Jag måste verkligen ta tag i det här nu!

Nae nu får det inte gå längre!!
Såhär skulle det ju inte bli, Jag erkänner jag har gått upp i vikt. En hel del!
Visst att jag hade gjort det innan jag satte in p-staven men har gått upp ännu mer efter!
Jäkla skit hormoner..

Så imorgon är det jag som ställer mig minst 30 min på crosstrainern och gör lite situps!
Jag MÅSTE..
Jaa jag måste verkligen, mår inte ett dugg bra utav det här..
Det är verkligen inget nyårslöfte ska bara se till att äta lite bättre och börja träna mer. alla fall röra på mig..
Jag vill ha en hund som jag MÅSTE gå ut och gå med. Då skulle det gå lättare ;)

Nu ska jag kolla på två avsnitt av 2 ½ men sen sova,
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0