Lovet är snart slut!

Kom nyss på att det här lovet snart är slut!
imorgon är det Ynkliga två dagar kvar. Alltså TVÅ dagar kvar!
Det här lovet har gått sjukt fort! Känns som att jag gick på lov igår nästan..
Så vad ska jag göra de två sista dagarna då, jo ta det lugnt som alla andra dagar!
Det är väl det som lov innebär eller? Vila upp sig för skolstarten igen. Orkar inte med alla dessa förbannade prov bara!

Hatar skolan och älskar lovet!
Sitter här nere ensam i soffan, kan ju inte sitta och kolla på tvn i sovrummet när Stefan sover, Körde ju iväg han där i från här om dagen när jag ville sova.. Ska kolla på sverige pussas och kramas nu sen kanske jag sätter på en film!  Imorgon ska jag sova lääääänge..

Puss




Vi har faktiskt mycket snö här i Grebo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0