min dag!

Hellooo..

Fikade med Jessica på stan idag, Tog även en sväng förbi Bokia och inhandlade en ny kalender. Skit snygg är den!  Sen följde jag med henne till dagis och hämtade upp busfröna för att sedan gå hem till dom. Får alltid samma känsla när man kliver in på ett dagis, mysigt på något sett :)
Busade lite hemma hos dom sen gick jag och Jessica till ica och handlade, Fick med oss tre pizzor hem också som alla delade på. Mycket gott men fett så det tränar vi bort imorgon ;)

Sötaste barnen är det också. Vi ska åka alla till busfabriken någon dag också, så kul!
Fick med mig ett kort hem på dom som de har tagit på dagis. åh dom är ju bara så söta :)

mamma kom och hämtade mig runt klockan 17.30 sen stack vi iväg på hockey.
Tyvärr förlorade LHC med 1 - 3 så jag fick lite smärre utbrott på både Modo fansen och Tränaren Lener!
Martin och Foppa låg på planen och kramades allafall, så söta så ;)
Måste sova nu för ska upp med tuppen imorgon!
Boxning också, Jag kommer dö :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0