Planer för hela veckan

Lite planer för imorgon. Har en fixar lista som måste göras!
Sen ska jag även hinna med en promenad ute också..
Alltså ska jag bara vara hemma men ändå göra nyttiga och bra saker, städa och sånt tråkigt..

Har hela veckan planerad också, Skolan såklart men efter tänkte jag mest på.

Måndag - Skola sen till Jessica, sen bio med mamma kanske?
Tisdag - Skola sen träning
Onsdag - Skola sen till pappa?
Torsdag - Skola sen träning
Fredag - Skola sen till Stefan
Lördag - Hos Stefan
Söndag - Hos Stefan

Så kommer min vecka se ut ungefär. Fullt upp hela tiden alltså :)

Ska krypa ner i sängen nu. Kalla tomma mörka sängen där Stefan inte ligger och håller mig varm.
Tur att jag har 6 kuddar och 2 täcken som värmer mig lite istället. Men ensamt kommer det bli, det kan ni skriva upp! :(


/ Rebecca



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0