Tråkigt inlägg men vad gör det :) !

Sitter och kollar på Sprängaren. Forstättningen på paradiset!
Kommer inte kunna kolla klart på filmen eftersom jag måste sova. Ska ju upp till skolHELVETET imorgon :( !
Slutar 11.40 imorgon så det är ju ganska skönt men ändå.
Måste upp tidigt, ut i det mörka, gå i snön och bli blöt, upp för alla trappor i skolan, sitta och lyssna på när en tråkig gubbe berättar vad vi ska göra på hela terminen, ner för alla trappor, ut och bli blöt för att vara social när andra röker, upp för alla trappor för att gå på en ny tråkig lektion. Nae jag ser verkligen inte fram för att gå i skolan igen!

Efter ska jag fixa lite saker på stan, kanske hem till min kusin och hämta mina filmer, sen hem till pappa för att rensa ut mina saker.. Ska kolla klart på filmen nu!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0