Varför?

Jaha vad ska jag säga,
Årets tråkigaste dag och världens sämsta natt!

Somnade vid 2 inatt, vaknade vid 6 av att jag höll på att Svettas ihjäl. Stefans jävla SKIT låne dator blåser varm luft på mig! Jag var så jäkla arg och kunde inte somna om. Vid 6 gick han ner till vardagsrummet och då kunde jag somna om och lyckades sova ett par timmar till..

Har bakat en kladdkaka idag, S ville ha en och jag hade inget annat för mig!
Han har suttit vid datorn klippt hela dagen. alltså verkligen hela dagen! Killen har rört på sig en gång sen jag kom ner vid klockan ett till 6 typ..
Och jag har inget gjort någonting idag. Han gick upp nyss och skulle sova. Jag ska kolla på paradiset snart som jag hade planerat att vi skulle kolla på tillsammans men icke, får kolla själv :(

Har inte vart på bästa humöret idag, helt depp!
helt nere.. av utan anledning så har jag varit helt nere.
Efter att stefan gick upp så blev jag ännu mera sessen, Dels för att jag hade planerat att vi skulle ha myskväll till filmen och med kladdkaka o allt. Lite tända ljus och bara mysa sen skiter sig allt pga mitt humör.
Hatar såna här dagar!!

Ska kolla på filmen nu.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0