10 Juni 2010 - En dag kvar!

Kan ju börja med att säga Grattis världens bästa mamma på födelsedagen!
Mamma fyller år idag och jag har lovat att laga mat till henne.
Sitter och funderar på vad jag ska göra för något. Har några olika förslag :)





Skulle komma någon kille och kolla på vårat hus idag. Besiktning? :)
Så fick gå upp tidigt..
Är ledig idag för vi har inga lektioner i skolan eftersom de flesta kurser är slut nu, gött!

Avslutning imorgon. Wohooo!
Ska bada snart och fixa lite för imorgon. Raka benen och sånt viktigt!
Får passa på nu när min gubbe ligger och sover i min säng.
Stefan och jag gick på stan igår eftermiddag och sen följde han med mig hem och sov här inatt.
Nu har han somnat framför en film så jag låter killen sova. Så kan jag fixa lite :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0