12 Juni 2010

Igår: Gick upp väldigt tidigt och gjorde mig iordning för att åka på avslutning i skolan!
Mamma mötte upp mig med bilen efter för det regnade så mycket. Sen åkte vi vidare till Berzan för att kolla på när Felicia (mammas killes barn) tog studenten. Sen fortsatte student firandet hemma hos min kusin för han tog också studenten.
På kvällen åkte jag till Stina. Hade lite fest med de bästa tjejorna :D
Körde lite spel sen dansade vi, herregud vad vi dansade. Men roligt hade vi!

Idag: Vaknade vid klockan 11. Var tvungen att gå upp eftersom jag hade lovat pappa att hjälpa till och flytta idag. Så det har jag gjort hela dagen. Nu har jag flyttat ifrån mitt hus. Mitt hus som jag har bott i hela mitt liv. (Jag har lite svårt för att flytta och lämna hus och sånt!) Jaja det blir nog bra till slut. Jag bor ju inte där så mycket ändå..
Ska kolla på en film med Stefan nu!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0