16 Juni 2010

Tjenixen!
Vaknade vid halv 11, drog upp persiennerna och det är SOL ute. Ja ni läste rätt, det är sol ute.
Klar blå himmel och sol. Underbart ju!
Speciellt när jag har lovat mamma att klippa hennes gräsmatta ;)

Märkte igår kväll att mitt öga kliade och kände att det höll på att svullna igen.
Jag blev inte orolig eftersom jag vet att jag är allergisk mot det förbannade gräset som pollar av sig nu :)
Så jag tvättade och tog min tablett i väntan på att det skulle gå över.
Det gjorde det också men vaknade imorse med en stor tennisboll till öga.
Helt uppsvullet, ajaj :( !
Får ta en ny tablett nu. Speciellt när jag ska ut och klippa gräset med!

Puss



Hej, jag heter Rebecca och jag är bara 14 år på den här bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0