28 Juni 2010

Godmorgon!
Vaknade 30 min före min klocka skulle ringa imorse, skönt att få vakna av sig själv :)
Vid 12.23 tar jag bussen in till stan.
Ladda på mobilen, köpa lite marsomellows eller hur det stavas och mariekex.
Sen tar jag bussen ut till Jacobsdal och umgås med Jessica, Henrik och de små vild djuren hela eftermiddagen/kvällen!
Vi ska grilla och så, tänkte att jag skulle bjuda på marsomellows och mariekex eftersom vi åt upp deras här om dagen :D

Men först ska jag ta en dusch,
måla dit lite ögon och platta håret hade jag tänkt :)

Puss


Kommentarer
Postat av: me myself and I

Såg att du allt tagit bort Kim Blixt & Sara Karlsson från höger sidan-länkar. Hahahaa din tjocka sl**pa, borde inte du gå i en särklass, för ditt ansikte visar att du har downsyndrom för dem ser precis ut som dej! Och nej jag tänker inte låta dig veta vem jag är för du är inte värd det vännen lilla!

Har kollat in på din blogg några gånger och du ser ut som en 30-årig kvinna Hahaha är du säker på att du inte är det? för det är många som tycker det

2010-06-28 @ 19:05:29
Postat av: TONY

det är bara nån som är svartsjuk , lika mogen som

en 30 åring skulle jag vilja säga , det är inte den

som har kommenterat din blogg

Tony

2010-07-01 @ 04:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0