3 Juni 2010

Hejsan!

Kom hem nyss. Slutade sent idag ändå. Helt onödig dag men sånt är livet!
Hade tipspromenad på social omsorg imorse ute i trädgårdsföreningen. Underbart väder så det var riktigt roligt faktiskt :)
Sen hade vi "redovisning" på svenskan då vi satt i grupper och gjorde lite skit..
Sen var det kabbaarrééé på eftermiddan och efter det så avslutade vi dagen med lite psykologi.
Fick G + på mitt arbete jag lämna in förra veckan. Haha sjukt bra eftersom jag knappt vet vad jag skrev om ;)

Ska färga håret straxt sen käka lite mat och plugga på naturkunskapet.
Imorgon ska jag till min Stefan, längtar <3

Älskar dig så otroligt mycket.
Det får aldrig ta slut :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0