6 Juni 2010 - Nationaldagen

JAG ÄLSKAR MIN POJKVÄN SÅ SJUKT MYCKET!
Har haft en underbart mysig helg ute i Nykil. Åkte dit i Fredags eftermiddag och kom hem för någon timma sen.
Har haft det riktigt mysigt. Igår var vi hundvakt hela dagen :)

Gick på en mysig kvällspromenad.
Solnedgång, hästarna gick brevid oss i hagen,
Hundarna går runt och luktar i gräset.
Det luktar underbart gott på sommaren
och framför allt.. Jag kunde gå ute i linne och shorts på kvällen utan att frysa..
Jag älskar sommaren!!!!

Jag saknar redan Stefan men tror jag ska till honom i helgen. Kanske på Söndag? Eller nästa måndag? Har ju sommarlov då så då slipper man tänka på tider hit och dit ;)

Väntar på att maten ska bli klar snart sen ska jag äta lite och hoppa in i duschen.
Sista skolveckan nu. Skööööönt!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0