8 Juni 2010 - 3 dagar kvar

Hello sunshine!

Ännu en skön dag i skolan.
Började med en kort sovmorgon sen till skolan för att fika med klassen.
Jättegott men mådde lite illa efter ett tag, fika på morgonen. Ae :)

Hade idrott sista lektionen och vi skulle vara i Tinnis.
Simma lite och lite till.. Och nu är jag jättesöt när jag sitter här hemma utan smink och lockigt hår.
Verkligen JÄTTESÖT! :)

Ska bada snart, hemma i mitt badkar alltså för jag fryser som en liten åsna.
Imorgon är det en kort dag, slapp som satan!
Sista skoldagen i tvåan. Känns lite konstigt faktiskt, fast på ett bra sätt :)

Puss

Vem kan segla utan vinden
vem kan skrika utan luft
vem kan hata utan ångest
vem kan älska utan lust

Kan du se igenom väggen
kan du höra någons röst
kan du säga till någon annan
att du behöver tröst
den är längre bort än du tror


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0