Ändring!

Hejsan..
Är hemma nu igen. Blev lite ändrat med dagen om man säger så!
När jag skulle börja så frågade min bror mig om jag ville ut på sjön och självklart vill jag det så mamma, jag och Victor åkte ut på sjön. Badade och solade från samma klippa som vi brukar vara på.
Senare ringde Stefan och var påväg till mig.
Victor fick hämta han på land så kom han också ut.

Har badat för första gången i år. Och det var faktiskt varm i vattnet. Efter ett tag ;)
Dom sitter och kollat på fotboll nu så jag ska ta en dusch.
Känner mig sådär lagom fräsh efter att ha badat i sjön!

Efter så blir det grillning och allsång på skansen. Killarna lär väl kolla på fotboll medans mamma och jag sjunger till allsång :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0