Bokhelvetet kom fram! :)

Skulle lämna tillbaka mina böcker i skolan i Fredags eftersom min mentor skulle ha nyckeln till skåpet.
Så gick ner med min lilla hög och så säger kärringen i bibblan att jag har typ 5 böcker till att lämna in!
Jag visste att jag hade tre stycken hemma men inte dom andra två..
Fick nästan lite panik och sen har jag glömt bort det. Idag kom jag på det igen så har precis kollat igenom HELA mitt rum och jag hittade en av de två som var borta. Den andra är helt spårlöst veck..

Vet att jag har lämnat in bokhelvetet så måste väl kolla igenom hela deras hylla imorgon för att leta efter just min bok....
Döda mig vad tråkigt!!
Annars måste jag betala, typ 500 kr. Aldrig!
Får väl låna om bokhelvetet då , Hoppas jag hittar den i flytten isf :)

Det var allt som jag hade att säga. Var tvungen att lätta på hjärtat lite!
Puss





Den här fula boken är borta för mig. Antingen har den fått fötter och sprungit iväg eller så har någon snott min bok! Borta är den alla fall :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0