En flytt är klar, bara en kvar!

Hej!

Sitter hemma i soffan, fryser och är lite trött..
Har varit en väldigt lång dag idag. Först bara vara hemma och ärligt talat inte göra ett skit!
Satt bara hemma typ och stirra in i en vägg, Fanns ju inget att göra!
Sen vid tre tiden så kom pappa och hämtade upp mig och min bror för vi är så otroligt snälla och hjälper gubben med att flytta det sista. Nu är det nästan tomt där borta.
Lite saker i garage och förråd kvar bara men det får han ta själv :)

Så nu är ena flytten klar snart, Bara en kvar!
Herregud vilken flytt sommar. En i början av sommarlovet och en i slutet.
Kommer nog bli kanoners när det är klart allting ;)

Tänkte åka till Stefan imorgon men det blir på Onsdag eftersom jag måste fixa busskort för att komma till honom. Och just nu sitter jag fast i Grebo utan ett. Så måste ta mig in till stan imorgon för att köpa ett. Mamma ville gå på stan med mig på eftermiddagen tror jag, hon snackade något om det nyss alla fall!

Ska kolla på Sex and the city som börjar nu!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0