..

Ligger i soffan och kollar på Svensson Svensson, börjar faktiskt bli lite tjatigt nu. Kollar alltid på samma avsnitt!
Men det finns inget annat att göra. Mamma sover och det är bara tråkiga program på tvn. Är inte trött så vad ska man göra?

Ska sova länge imorgon, läänge läänge!
Sen ska jag till pappa en stund på dagen. Tror jag skulle hjälpa han med golvet i mitt nya rum. Det ska bytas, aja det var något om det han snacka om :)

Åh det finns inget att göra :(
Och när jag ska sova så är det säkert ljust ute, och då börjar fågel jäveln utanför mitt fönster låta.
Den har byggt ett bo utanför mitt fönster så den låter 24/7 för den hatar oss.
Den kan ta och flytta på sig, VI BODDE HÄR FÖRST!  :)

Får kolla om vi har någon annan film som jag kan kolla på.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0