Färga håret, plugga, packa

Sitter och pluggar naturkunskap nu. Har prov på ekologi imorgon.
Alla jäkla näringskedjor och kretslopp kan ta sig någonstans och dra åt helvete rent ut sagt :)
Förstår det nu alla fall men lär väl ha glömt bort skiten tills imorgon igen? Skulle inte förvåna mig..

Har färgat håret nu, Tog en nyans mörkare och det syns med. Eller jag tycker det alla fall eftersom det sitter på min skalle. Men sen lär nog inte folk lägga märke till det ändå ;)

Ae måste plugga klart nu så jag kan packa någongång. Alltid i sista minuten!
Det är typiskt mig att ta det lugnt i början men sen få stressa. ;)

Puss



Kommentarer
Postat av: Eva Nazemson

Gaaah, kommer ihåg hur trist det kunde vara att plugga i bland :)



Ha det bäst // Eva

2010-06-03 @ 21:49:00
URL: http://www.finest.se/evanazemson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0