Godnattens.

Klockan är lite över 1.
Jag borde sova eftersom jag tänkte gå upp ganska skapligt imorgon och inte mitt på dagen!
Men jag är inget trött :(

Sitter i vardagsrummet och kollar på How i met your mother och mördar flugor.
Herregud vad jag mördar flugor. Helst skulle jag vilja tortera dom små äckliga sakerna.
Det gjorde jag hemma hos Stefan med en.
Han fångade den i handen och sen "la" vi den i en tom chipspåse. Sen höll jag för öppningen och skakade
påsen allt vad jag kunde. hihihihi!
Alla flugor borde dö, så äckliga!
Jag hatar dom!!!

Jaja borde sova nu.
Hoppas på lika fint väder imorgon igen.
Min morgon dag ser allafall ut såhär

- Försöka gå upp ganska skapligt :)
- Frukost
- Sola om det är bra väder
- Lunch
- Kolla runt lite mer om midsommar
- Gå hem till pappa
- Hem till mamma igen
- middag
- ut och gå
- duscha
- tv

Exakt sådär ska min dag bli imorgon om det är sol och fint väder :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0