Home again!

Nu är jag hemma igen!
Gick på stan en stund idag, köpte ett nytt linne och en byxdress som jag kollat på ett tag..
Kommer upp kort på det imorgon!

Har umgåtts med familjen Lindersson/gryvik/Hardingz hela dagen..
Tog en sväng ut till nykil också, träffade älsklingen :)
Sen var jag barnvakt en stund! Gick super bra. Inget gråt eller något :)

Har fått en väldigt omogen kommentar på bloggen också.
Jag förstår inte att människor orkar hålla på?
Jag får väl göra precis vad jag vill med min blogg? den är ju min!
Och vadå att jag inte kommer få veta vem du/ni är. Kommer allt få reda på det på ett eller annat sätt!
Sluta läs då om den är så otroligt tråkig och jag är så otroligt ful, ingen som tvingar dig!

Ska gå och lägga mig nu!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0