Jag säger lalalala !

Ska slita fram lite kläder ur min garderob nu som jag ska ha till skolan imorgon.
Sen borsta tänderna och sånt sen tar jag min vanliga natt dejt med kudden tror jag!

Slapp dag imorgon

Omvårdnad - betygsnack
Idrott - behöver egentligen inte göra något. Mest för dom som har rester, så man får vara med på ett hörn typ :)
Svenska - Forstätta med betygsnack, några ska redovisa.. Sen ska vi och kolla på Vollyboll när treorna kör mot lärarna!

Det är typ min dag.. Har klämt in en muntlig redovisning för min svenska lärare på en rast också. Men det är inget svårt. Ska sitta och snacka för henne i fem min sen är den klar :)

Nae men jag säger väl godnatt då.
Puss



Söt är han min gubbe!
Och nej han brukar inte åka runt på den där utan han lekte med sin systers barn som var 2(?) år då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0