MIDSOMMAR

Hejsan!

Har haft en underbar med stora bokstäver midsommar ute i Nykil med dom bästa..
Fick skjuts dit ut igår vid 11 ungefär. Åt nästan direkt när jag kom dit.
Sen drack vi lite kaffe innan alla tog sina bilar upp till midsommar stången.
Jessica och jag tog med oss Jonna och dansa runt stången med alla andra föräldrar och barn!
Små grodor, grisar och elefanten och allt möjligt :D

Sen åkte vi hem till dom igen för att äta jordgubbstårta.
Stefans mormor och morbror åkte hem vid fyra pga jobb!
Så kvar blev vi andra. Satt ute i solen till klockan elva ungefär. Då tog vi fram kubbet och satte igång och spelade. Samtidigt som köttet låg på grillen i väntan på att bli klart. Med lite dricka och allt så kom pinnarna lite här och var men fick faktiskt fullträff några gånger och båda lagen vann var sin gång.
Efter maten så ville några sova men inte jag, Stefan och Jessica så vi satte oss i köket och spelade Yatzy halva natten.

Kom väl i säng klockan halv 3 eller något sånt. Sen har jag sovit lite halv dåligt hela natten.

Så blev det Lördag också, midsommardagen alltså.
Har suttit ute hela dagen. Lekt med domenic och då är det allt från grus till låtande polisbilar som man leker med :)
Åkte med Henrik, Jessica och Domenic till stan sen. Dom frågade om jag ville stanna kvar hos de en stund och grilla lite. Gjorde det och sen kom mamma och hämtade mig.
Och nu så sitter jag här!

Har haft en underbar midsommar!
Tack så mycket alla..
Man behöver inte vara på supar fest, vara as packad och inte minnas ett skit efteråt för att ha riktigt roligt.
Jag var med de som jag tycker mycket om, skrattade och hade roligt. Alkohol kom in i bilden också men måttligt då. En midsommar värd att minnas :)


Kommer in kort sen när jag har orkat lägga över dom från kameran som just nu ligger längst ner i väskan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0