Snipp snapp slut så var denna termin snart slut

Sådär nu är jag klar med allt som skulle göras ikväll.
Imorgon efter skolan så ska jag sätta igång och göra sista arbetet på den här terminen.
Sista arbetet i hela tvåan, vart har tiden tagit vägen?

Det är bara ett år kvar. ETT år kvar, vi har gått mer än hälften av tiden på gymnasiet, känns ju som vi började igår? Vem sa att det skulle bli sådär jäkla sjukt piss jobbigt i tvåan? Skjut dig säger jag bara :)
visst att det har varit jobbigt men inte fan så jobbigt som jag trodde det skulle vara.

Nu är det bara en vecka kvar sen blir det vårat sista sommarlov. Känns lite sorligt att ha sitt sista sommarlov..
Men sjukt roligt ska vi ha nästa år, oh herregud vad jag längtar! :D
Ett jäkla år kvar som vi ska klara oss igenom bara ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0