13 maj 2010

Sitter hemma hos Stefan. Han duschar just nu så passar på att sno datorn lite :)
Det spökar här och nej jag är absolut inte rädd, varför kan ni tro det?
Ska gå ner snart. Vill gå ut men där finns det tuppar och höns som går lösa på tomten. Jag kan inte vara någon stans utan att jag är rädd. hahaha!
Hellre spöken än fåglar. Jag stannar inne :)

Fårse vad vi hittar på ikväll. Eller det är ju hockey så det vill nog Stefan se. Jag hoppar nog över det faktiskt.
Får nöja mig med godis och en rolig film istället, hihi :)

Ska gå ner och ta min medicin nu så jag inte dör!
Förbannade satans allegri. Pollen plus deras typ 500 djur. jaja :)

Pussen!



SNYGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0