16 Maj 2010

Tjenixen :)

Nu är jag hemma igen. Mamma kom och hämtade mig runt klockan 12 idag.
Usch blev lite ledsen där, hatar att åka i från min älskling. Det är lika tråkigt varje gång :(
Fårse om han kommer hit i helgen eller hur vi gör. Allt är så jäkla jobbigt nu när vi ska sälja vårat hus, Det ska vara städat hit och dit, visning nu och då. Alltid är det något. Men vi får nog ihop det på något sätt. Annars får väl jag åka till honom i helgen som kommer också :)

Ska upp och hämta lite böcker nu och börja plugga. Panik!!
Jag måste verkligen göra det nu, fan har skitit i det flera dagar. INTE OKEJ!
Men men jag får skylla mig själv att jag har massor att göra nu istället.
Men först måste jag hjälpa mamma att få igång gräsklipparen för hon kan inte. HAHA :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0