17 Maj 2010 - Grattis!!

Tjolahopp..
Skola idag som vanligt, gick åt skogen på matten. Jäkla nationella som ställer till det, Rebecca blir lite ledsen i ögat :(
Slutade vid 3 idag så eller lite innan så jag hann med min buss hem. Så jäkla skönt att slippa vänta!
Håller på att baka en äpplepaj nu som vi ska äta ikväll för min älskade lillebror fyller 15 år idag..
Grattis till dig :)

Kommer ni ihåg för ett tag sen då jag skrev om att jag skulle ge han världens roligaste födelsedagspresent? :D
Kommer upp bild på det sen så får ni se vad jag är påhittig..
Ska baka klart min paj nu sen bara ta det lugnt. Fixa mina naglar och lite.

Puss puss


Jag har namnsdag idag också men alla glömmer bort mig för Victor fyller år.
Lars, Malin och Stefan var/är de enda som har kommit ihåg än så länge.
Stackars mig, Jag har alltid lidit av det i alla år!
Värst när man är liten för då är sånt viktigt för en. Nu bryr jag mig egentligen inte bara roligt om någon säger grattis juu :)





Grattis bästa lillebror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0