18 Maj 2010

Helluu ;)
Kan inte andas ute, så kvaft, Hur stavas det?
Är jättevarmt men ändå har det regnat, går verkligen inte att andas då!!
Jaja nog om det..

Hur min dag har varit? Oh du skulle bara veta..
Det här var nog jordens mest onödigaste skoldag någonsin!
Första lektionen ingen lärare, Andra lektionen har vi information, tredje ingen lärare, sen hål och till sist så hade vi idrott och då skulle vi läsa 10 sidor ur en bok sen fick vi gå!
Herreguud!! Jobbigaste dagen på länge, så tråkigt att bara sitta bort tiden hela tiden utan att göra något :o

Efter skolan solade jag allafall, bjöd Stina på en solning också. Eller hon ska bjuda mig på en nästa vecka när hon har pengar :)
Sen gick jag på stan för att hitta någon bikini. Jag hittar ingen annan än den jag redan har hittat :D
Men den är lite dyr, allt kostar tillsammans 700 kr!
Och vem vill betala det? Inte jag :)
Fårse ifall jag kan låna lite pengar så länge av någon och sen betala tillbaka sen för jag vill verkligen ha den. Sjukt snigg är den! Ska in och prova imorgon och sen bestämmer jag mig efter :))

Ikväll ska jag bara ta det så lugnt så lugnt!
Kolla på tv och bara slappa.
Ska fixa mina tånaglar nu så dom blir ljusrosa. Fint fint


Oj långt inlägg? Äsch skit i det. Kul ju :)
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0