20 Maj 2010

Häääj underbara väder ;)

Kom precis hem från skolan. Mycket konstig dag om jag får säga så, Händer ju lite nu i skolan kan jag lova.
Både bra och dåliga saker men vill inte gå in på alla detajer här.
Har varit ganska skön dag i skolan ändå. Första timmen hade vi soms och då var det bara betygsprat.
Jag fick MVG på mitt prov. Har aldrig fått det förut så är himla glad kan jag lova :)
Dock är det bara en sak. Det är tydligen 1?,2?,3?,4? jag vet inte hur många det var/är som fuskade på det provet och erkänner det nu inte så läraren vet bara att det fuskades men inte vem som gjorde det. Han trodde det var jag först.. No way skulle aldrig fuska!!!
Hoppas vi går vidare med det så läraren får reda på vem det egentligen är dom är den "skyldige".
Jag har då aldrig fuskat och kommer inte göra det heller. Här kämpar man för sina betyg och glider inte bara på ett jävla bananskal fram!

Jaja nog om det.. Ska plugga lite i eftermiddag, nångång!
Ska nog gå ut och gå sen också för det är sjukt varmt och skönt ute.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0