21 Maj 2010

Tjeeeenixen!

Ännu bättre väder idag. Och jag bara njuter! :)
Skulle tagit på mig sommarkläder idag men såg på internet igår att det skulle regna.
Jäkla bajs skit högar är dom hela bunten, vadå regna det är blå himmel och sol och här sitter jag i jeans? :o
Jaja fick vika upp dom så det var ingen fara men ändå sjukt varmt..

Har precis kommit hem. Slutade klockan 11.40 idag men var tvungen att åka till ljunkan vid 1 och lämna tillbaka en bok! Träffade pappa i tannefors också så vi kollade på lite tapeter till mitt nya rum där hemma. Tror det kommer bli riktigt snyggt!
Men nu är jag hemma som sagt. Ska snart ut igen, kan inte sitta inne alltså.
Men funderar på om jag ska baka en ny äpplepaj eller något. Alltid gott att äta på i solen! :)

Först ska jag byta påslakarn i min säng till mina nya som jag köpte i ullared :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0