23 Maj 2010 - Visning!

Tjillevippen!

klockan är snart tolv och jag sitter här med ett bananskal i handen, vet inte vart jag ska slänga den för det finns inte en papperskorg kvar i huset. Allt är fixar in i minsta detajl. Man kan inte röra något för då kan det bli en fläck eller så går något sönder eller blir skrynkligt. Säger bara att det är tur att det inte är såhär jämt för då skulle jag dö :)

Mäklaren kommer om en timma så vad ska jag göra under den här tiden när man inte kan röra något?
Ska åka till staden sen och sova där tills på onsdag då andra visningen är för såhär kan man ju inte leva!
Ska bli skönt med lite sovmorgon allafall. Speciellt imorgon då jag börjar 10.40 och slutar 11.40 ;)
Ska gå på stan med Elli också, Sjukt längesen jag var med henne. Det skulle ju inte blir så. Vi skulle ju fortfarande hänga ihop som vi alltid har gjort.. :)

Ae har inte tid att sitta här mer.
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0