24 Maj 2010 - Inlines

Tjuuuuaaaa :)

Kom precis in. Har åkt inlines nyss.
Gjorde det mycket när jag var liten men har inte åkt en gång sen dess. Så hittade jag ett par här hemma som är Lars sons. Han är inte här så jag lånade dom.
Ramlade inte en endaste gång, Duktigt :)

Ska snart göra mitt arbete i organisation & Ledarskap men vet inte hur jag ska börja eller vad jag ska skriva..
Har allafall varit på stan med Elli apan idag. Sjukt roligt hade vi!
Skrattade ihjäl oss några gånger :D
Köpte en ny bikini och lite tuggummi.
Vid fyra var det dags för mig att gå på ett möte angående mitt sommarjobb.
Gick jättebra och nu har jag skrivit på mina anställningspapper :)

Ae kanske är dags att börja plugga snart då!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0