26 Maj 2010

Heej ! :)

Var DÖD när klockan ringde i morse. Sov väl ungefär 3 timmar i natt. Kanske lite mer jag vet faktiskt inte.
Sjukt trött var jag alla fall. Satt uppe och pratade med Stefan halva natten typ.
Jag tog mig upp ändå och fick skjuts till mammas jobb.

Eftersom vi skulle kanota idag med klassen på idrotten så kunde jag åka till hennes jobb innan för det ligger precis brevid! Jag kanotade med Jessica och det gick ju himla bra. Vi ramla ju inte i vattnet som tur var :)
Var väl klara runt 10 och vid 11 fick vi gå tillbaka till skolan igen.
Hade bara en lektion efter som var svenska så vi läste lite och sånt tråkigt skit :)

Glömde min nyckel hem idag. Det kom jag på när jag stog utanför yttedörren i spöregn!
Mamma var snäll som kom hem till mig efter ett tag så jag fick roa mig med att läsa tidningen i regn samtidigt som jag höll på att kissa på mig. Smart Rebecca ;)

Ska duscha snart sen bara ta det lugnt.
Sova i min egna säng inatt. Så himla underbart!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0