8 Maj 2010

Hej!

Vaknade runt halv 11 idag, Somnade som en stock igår. Inte så svårt eftersom jag gick upp halv 4 på natten och sov ungefär 30 min på bussen bara. Då är man rätt trött efter det..

Har precis städat lite här hemma, Det kommer lite folk hit vid två som ska sitta och lyssna på nåt. Jag orkar inte förklara så.. Tror mamma kommer och hämtar mig sen, jag tänker allafall inte gå bort hem dit när det spö regnar ute! Hade tänkt att åka till Stefan idag. Men som sagt det spöregnar ute och jag har både ont i huvudet och mens verk så det blir inget :(
Fårse vad som händer annars ikväll. Blir väl bara vara hemma och kolla på film eller något annat tråkigt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0