Döda mig tack!

Okej någon får mer än gärna döda mig nästa vecka.
Har FEM matteprov då, ska snacka med läraren så man kan fixa och skjuta upp något av de någon vecka eller två. För jag kommer aldig klara det..
Sen har vi psykologi inlämningsarbete på tre sidor, jag ska skriva mer på psykiatri uppgiften och lämna in om jag vill ha högre betyg och SJÄLVKLART vill jag det..

Alltså jag kommer nog dö nästa vecka!
Har friluftsdag imorgon, ska gå tipspromenad.
Men ae jag skippar den och stannar hemma och pluggar istället. Tror det är bra mycket bättre än att gå tipspromenad och spela bännboll.

Annars rullar det på som vanligt. Hade ABC olycksfall på omvårdnaden idag. Intressant!
Sen msk men vi slapp den lektionen idag och läraren kommer och säger det 2 min efter att min buss gick så jag gick på stan med mina tjejor efter skolan istället. Mycket roligt!

Nu ska jag läsa min nya vecko revyn, kanske blir ett bad också. Skulle vara skönt!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0